נלחם במלחמה בטרור? ח"כ ג'בארין נגד החלטת בנט

איתי גדסי 1 Comment on נלחם במלחמה בטרור? ח"כ ג'בארין נגד החלטת בנט

ח"כ יוסף ג'בארין תוקף בחריפות את החלטת בנט תוך סילוף עובדות: "כך נראה הכיבוש בממשלת נתניהו-בנט-סמוטריץ': גוזלים קרקעות, מתירים עינויים, הורסים בתים, מחזיקים גופות של פלסטינים ומענישים באופן קולקטיבי קרובי משפחתם על לא עוול בכפם".

יוסף ג'בארין (משמאל) צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) תקף בחריפות את הצהרת בנט על העצירה המוחלטת של שחרור גופות פלסטיניים וטען כי מדובר בעניין הומינטרי: "בנט מבצע פוליטיזציה בזויה לסוגיה הומניטרית, ויש להתנגד לכך נחרצות. החזקת גופות ומניעת קבורה מידית אינן מוסריות ומנוגדות למשפט הבינלאומי". נזכיר, כי העניין ה'הומניטרי' עליו מדבר ג'בארין הוא גופותיהם של מחבלים שביצעו פעולות טרור מזעזעות.

ג'בארין לא הסתפק בהגנה על גופות המחבלים ואף תקף בחריפות תוך סילוף עובדות את הממשלה: "כך נראה הכיבוש בממשלת נתניהו-בנט-סמוטריץ': גוזלים קרקעות, מתירים עינויים, הורסים בתים, מחזיקים גופות של פלסטינים ומענישים באופן קולקטיבי קרובי משפחתם על לא עוול בכפם".

יצויין כי החלטתו של בנט היא חלק מתהליך שהחל לאחרונה בצה"ל ובמשרד הביטחון ונראה כשינוי מדיניות מהותי, עם תקיפת צה"ל על כל שיגור לעבר ישראל בדרום ובצפון ופעולות נוספות של מערכת הביטחון בתקופה האחרונה.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ישר כח לבנט. סוף סוף יש שר הביטחון במשרה מלאה. וגם פועל במשרה מלאה.